Skolstart

Igår började skolan för Oscar och idag drog förskolan igång för Adam. Kan inte fatta att vi har en kille som går i första klass och en som är äldst på förskolan. Tiden går bara för fort! 


Igår när skolan började var vi med en dryg timma på morgonen. När skoldagen var slut åkte killarna och jag till golfbanan. 

På väg mot första skoldagen i årskurs 1.
Stort!
Alla grabbarna och jag på korthålsbanan.
Lillplutt hängde med och sov gott.

Idag har det varit en solig och fin dag. Victor och jag tog en långpromenad till Kullens och köpte blommor, en snabbis till gymmet och hämtade sen Oscar och Adam på vägen hem. Sen blev det lite häng i loungemöblerna som jag bygger om lite när Victor är med. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0