Tack!

Tusen tusen Tack för alla gulliga Grattishälsningar som vi fått på Instagram och här idag!!! Jag blir alldeles varm i hjärtat! Tack!

Läste i morse att Ebba von Sydow också väntar en trea och hon skrev jättefint om hur det känns. Inte för att jag har några likheter med henne i övrigt, men det hon skrev och pratade om i podden var det viss igenkänningsfaktor på. Jag tror helt klart det kommer bli lite annorlunda mot när Adam kom och Oscar var två år. Denna gång är de stora och äter själva, tar på sig själva, leker själva, går på toa själva osv. Inte nog med att jag ser fram emot att mysa med mini, jag kommer få mer tid med Oscar och Adam också när de inte går på fritids och förskola i samma utsträckning. Jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Lotta Å

Det är stor skillnad att få nr 3. Även om mina killar bara var 2,5 och 4,5 när Oscar kom så hade dom varandra och lekte mycket mer själva. Nr 3 är helt klart njutningsbebisen ❤️. Grattis igen ❤️❤️

2016-09-09 @ 17:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0