Sköna söndag

Vilken underbar söndag det var igår. Sov ut, men vaknade tidigt ändå pga vintertiden. Inte ofta den här familjen är uppe före nio på helgen annars.

Vi fortsatte greja i huset. Henrik har målat lite lister, skruvat upp gardinstång (kornichen) och hängt upp gardinerna. Själv har jag suttit vid symaskinen och sytt åtta gardinlängder (korta) till de fyra fönstren i källaren. Fick aldrig tagit någon efterbild men så här fina gardiner hängde där innan.

Orange och beige gardiner i mörka källaren.
Här på sängen ligger min farmors teakmatbord som vi fått till Getskär idag. Får visa snart.

Härligast idag var helt klart den promenad vi tog i det underbara höstvädret.

Älsklingarna pausade på en bänk på bryggan medan jag var i dagens enda öppna butiken.
Vår lilla bergsklättrare.
De tre vackraste i världen!!!
Kramselfie med Oscar <3
Tre bergsklättrare. På gott och ont att jag inte längre kan klättra med dem.
Adam hittade en blå sten som han ville föreviga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0