Kjell Enhager och dilemma

Igår var mina kollegor och jag på Draken i Göteborg och lyssnade på Kjell Enhager som höll föredrag. Det var jättebra och intressant, roligt och tänkvärt. Förhoppningsvis fastnade lite av allt som sades under närmare tre timmar men jag ska även kolla in Jag AB som ska finnas på Youtube.

Igår fick vi även veta att någon kört in i vårt staket på Smögen. Jag har fortsatt luska i detta idag och haft huvudbry över hur man går vidare med en sån sak. Just nu pågår fiberindragning på Smögen så dessa personer som jobbar med det hade sett bilen, tagit reg.skylten och meddelat vår granne. Idag fick jag tag på vittnet för att höra vad som hänt och efter en del konsultation valde vi att gå den "snälla" vägen och inte anmäla. Istället blev det ett samtal med mannen som kört och han stod för vad han gjort. Det var såklart skönt men lite störande att han trots allt smitit. Nu ska vi iaf ses om ett par veckor när vi kommer till Smögen och då titta på skadorna tillsammans.

En av stolparna är av och vriden 45 grader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0