Blöt fredag

Igår vaknade jag klockan fyra och funderade på hur jag skulle lyckas lösa däckbyte på båda bilarna, om det, som det spåddes var glashala vägar på morgonen. Tack o lov var det plusgrader och slasket som låg på vägen påverkade inte så mycket. Efter lite fix så lyckades pappa köra ner till Kungälv och få på vinterdäcken på Henriks Audi och när jag kom från jobbet vid lunch hjälpte han mig sätta på dubbdäcken på min bil. TACK bästa grannarna för lånet av garageplatsen! Det gjorde bytet så mycket lättare! Och TACK bästa pappa för all hjälp med däckbyten och cykelinköpet!!!

Oscar var mutterlossare. Mycket bra hjälp!

När däcken var bytta åkte mor och far hem till Grundsund. Killarna och jag bakade hallongrottor (LCHF-style), handlade lite mat, gjorde tacos, spelade kort och såg på Idol. En mysig fredag fast vi saknar pappa Henrik som är i Shanghai.

Hallongrottsbak pågår
Klara!
Fredagsbus med selfies! Hur kul som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0