Black Friday - en del av resultatet.

Idag har alla leveranser från min Black Fridayshopping dykt upp. Hämtade först fyra paket på Hemköp, varav ett var så stort att jag knappt fick plats att hämta barnen. Vi fick därför åka hem och lämna paketen innan vi fortsatte till Statoil för att hämta ytterligare två paket. Efter uppackning av kartonger var det inte mycket grejer kvar då de innehåller mycket luft.
 
Kärlek vid första ögonkastet: Rosendahls ljusstake i kollektionen Karen Blixen.  Den kommer vi ha på Smögen eftersom vi redan har Georg Jensens fina ljusstake här hemma, men var tvungen att packa upp den och njuta lite av den. Ser lite ut som en luciakrona. Så fin! Beställde den från Bagaren och kocken.
En rosa Hinzaväska modell mindre. Fick en stor gul i 35-årspresent och slog nu till på en liten rosa som storleksmässigt passar i cykelkorgen. Den "sprang jag på" av en slump på Önska.
Killarna ska få varsitt set med hoodie och mjukisbyxor från Kappahl. Dessa var det 50% på.
Beställde även ett par jeans till Adam från Kappahls kollektion Tough Knee. Dessa var det också 50% på. Ska bli spännande att se hur de är.
Min arbetskamrat och jag slog till på varsïn Legoförvaringsbox från Cdon som hade två för 349kr.
Åhlens hade 50% på det skohorn som vi har här i Getskär. Detta ska få flytta till Gula Huset på Smögen.
Sen blev det ytterligare lite saker som mina/våra läskunniga familjemedlemmar ska få :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0