Skänk och shopping

Idag har Henrik hämtat den skänk/sideboard som vi kommer ha i "matsalen" på Smögen. Vi lyfte ur det ur kartongen för att se att det var helt. 

Nya skänken med skyddsplast på handtagen. 

Nu är det tillbaka i kartongen i väntan på transport till Smögen. Blev väldigt sugen på att tapetsera det rummet nu... :-)

Jag har även hämtat ut några paket på Posten idag. Henrik fyller ju år på fredag så jag kan bara visa vad det var i ett av paketen. 


En ny färg på min favoritkofta från Odd Molly. 

Tack Veronica för tipset att Boozt hade 55 % rabatt på dem! 

Imorgon är det "fredag" för barnen och mig. Förskolan är stängd på fredag så det blir en föräldraledig dag med Alfonshus, Liseberg och firande av Henrik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0