Rutchkana

Idag har vi haft en lugn dag här hemma. Trots det har vi haft hunnit med det ena och det andra. 
Oscar har varit på ett kalas. 

Under tiden grejade vi i trädgården. Sen tog vi en tur till torget där det blev glass och lek med grannarna. 
Fyra glassmonster :-)
Smilla åker rutschkana. 
Å Adam. 
Tre lyckliga barn; Lova, Oscar och Adam. 

Vilket härligt väder det blev idag! Killarna var även på golfträning där de fick spela golfbrännboll med jätteklubbor och tennis- eller innebandybollar. Sen blev det givetvis grillat till kvällsmat. Hoppas nu på fler fina kvällar framöver. 


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, jag såg en bild på din instagram med mini desserter. Hallonmousse, pannacotta och en chokladkola paj. Jag undrar om du har bakat dom själv? :) letar recept som en galning efter just såna minipajer :)

Svar: Hej! Ja, receptet på chokladkolapajen finns här i min blogg. Sedan stansade jag ut dem runda. Testa den! Gjorde den även i påskas i stor form och skar fyrkanter. Tror alla 24 gästerna älskade den :-) (googla Roderhult och chokladkolapaj så hittar du)
Maria Roderhult

2016-05-23 @ 21:06:55
Postat av: Anonym

Tack så mycket 😀 Är det vanlig vispgrädde du har på?

Svar: Ja, det är det. Den är ganska mäktig så tycker det är gott till.
Maria Roderhult

2016-05-27 @ 16:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0