Henrik 36 år på Liseberg

Idag fyller min älskade Henrik 36 år! Hipp hipp Hurra för världens bästa pappa och man!!!

Just idag var förskolan stängd och jag har varit föräldraledig. Vi sjöng för Henrik kring 7 men när han åkte till jobbet, somnade Adam och jag om. Oscar underhöll sig med paddan. 

Framåt lunchtid tog vi bussen till Göteborg. Barnen hade fritt inträde om de hade på sig sina T-shirts från Minivarvet. 
Killarna i Alfons helikopter. Det ser ut som om Adam blundar men hans högeröga är näst intill igensvullet pga ett insektsbett. Han kommer därför se lite tokig ut på kommande bilder. 

Efter besöket på Alfonshuset blev det lite lek och glass på Trädgårdsföreningen. 
Glass i stora lass. 
och snurr i massor. 

Efter lite mat mötte vi upp Henrik och promenerade till Liseberg. Vilken perfekt dag! Ingen kö någonstans, bra väder och glada barn. 
Förra året var Oscar livrädd för att åka Rabalder. Trots det fick vi honom att åka en gång och han insåg att det var rätt roligt. Sedan dess har han längtat. Ett år äldre och modigare och han var såååå lycklig idag. Både innan, under och speciellt efteråt var han överlycklig och stolt. Så roligt att se!!!

Hela familjen åker Farfars Bilar

Vi åkte Kaffekoppen. 

Tuta och kör. 

Eftersom Adam passerat 110 cm kunde vi låta killarna åka själva i de små Stenabåtarna. 

Oscar och jag åkte Slänggungan. 

Flumride åkte vi tillsammans. 

Nya karusellen testades ett antal gånger. 

Henrik fick äran att åka Virvelvinden med dem. 

De tog ett extra varv i bilarna när Henrik köpte mat. 

Det var några år sedan sist så idag fick det bli Balder för Henrik och mig. 

Medan vi väntade på Henrik i Balder fick Oscar tur. 

Kaninresan. 
Vet inte vad dessa flygplan heter. 

Vi åkte även Kållorado allihop. Henrik och jag åkte Lisebergsbanan varsin gång. Aldrig varit med om att vagnarna gått halvfyllda. Tack Summerburst för det!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0