Förlovningsdag

Idag är det nio år sedan Henrik och jag var på Island och han gick ner på knä i Reykjavik. Inte för att vi brukar fira direkt men när jag kom på det under dagen, passade jag på att köpa nio rosor till min älskade. 

Nio rosa rosor pryder nu soffbordet. (Dålig bild tagen nu på kvällen, sorry)

Annars har dagen bestått av service av min lilla bil, jobb, Oscar har besökt skolan igen med dagisgruppen och ikväll var det fotbollsträning. Jag tog en skön promenad med min träningskompis Anna och det var väldigt vackert när kossorna gick längs strandkanten i solnedgången. 

Samma bild, olika fokus. 

Lammen har vuxit till sig men fortfarande ett väldigt gulligt inslag längs promenadvägen. 

Tack för att du drog ut mig Anna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0