Ankare

Jag har tidigare skrivit att jag gillar ankare och i torsdags när min arbetskamrat besökte det underbara varuhuset Gekås fanns där flera ankarkläder till pojkarna så hon hjälpte mig handla lite. 
Två T-shirts var till killarna. 
Och varsin finstickad pullover. Visst är den fin? 

Själv besökte jag ju Göteborgsvarvet Expo (mässan) i torsdags kväll och slog till på ett par nya löparskor när det var bra pris. Det är samma modell som de jag köpte förra våren så jag hoppas de blir bra. 
Inte riktigt lika ROSA(!) som de gamla men helt ok färg ändå. 

Så fort träningsvärken går över får jag försöka inviga dem. Det lär väl dröja några dagar. Den 1 juni väntar nästa lopp. Då är det 10 km i Blodomloppet i Slottskogen. Sen får det nog vara bra med lopp på ett tag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0