Påskdagen

Idag har vi haft en väldigt lugn och planlös dag. Efter några lite stressiga dagar fram till långfredagen och min 35-årsdag har det varit återhämtning och tid med barnen som gäller. Jag ska givetvis redovisa min dag, men bilderna ligger på kameran och sladd och dator är hemma i Getskär. 

Idag tog vi en mycket blöt promenad tillsammans. Jag hade inga regnkläder med mig men hittade en busarong att dra utanpå min vanliga jacka.
Glada killar i regnet.

Adams förskolefröknar har sagt till mig att de förvånats över hur bra Adams overall är. De brukar tydligen dra på regnbyxor utanpå overallerna om det är plaskblött ute men någon dag hade de glömt det. Men trots att han suttit och lekt i vattenpölar har han varit helt torr. Adam har ärvt overallen av Oscar så den har hängt med ett tag nu. Jag köpte den på Kappahl. Efter dagens promenad kan jag bara hålla med fröknarna eftersom han var helt torr. Oscar var visserligen också torr i sin från Didriksons, men på något sätt förväntar jag mig mer av det märket, samt att den är ny. Så tips tips!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0