Boulebar

Ikväll har mina arbetskamrater besökt Boulebar i Göteborg. Vilket kul ställe! Vi fick börja med god mat som serverades i karotter och vi plockade till oss. Först vitlökskokta blåmusslor och någon salt torsk. Musslor är ju inte min melodi men de andra var nöjda. Sen blev det kycklingfilé med sallad, potatis och dragonsås. Till dessert åt jag detta:
créme au Chocolat med hallonsorbet och nötkrokant. Det var mumma!!!

Sen var det dags för spel. 
Mitt i restaurangen ligger boulebanorna. På bilden syns vår instruktör som visade, tipsade och berättade om boule. 

Sen var det match!!!
Daniel och jag var lag 3: Musselvägrarna :-)
Vi vann faktiskt alla våra matcher (lite turligt kanske) och fick då spela final. En omgång, Sudden death. Och det blev det. Vi loosade tyvärr. Men men...

Tyckte det var ett himla kul koncept och jag hade en jättetrevlig kväll trots finalförlusten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0