Toso

Igår eftermiddag åkte jag till Göteborg och mötte upp Henrik. Vi åkte hem till en kollega till honom och fick god plockmat och bubbel. Vi fick även gosa med deras sju stycken dvärgschnauzervalpar. De var 6,5 veckor. 
Ett myller av sötnosar. 
Efter en stund med bus somnade hela gänget. En av valparna var för gullig med huvudkudde. 
Sååå mysigt! 

Senare tog vi taxi in till stan, tog en fördrink på Caleo innan vi hade bord beställt på Toso. 
Cool entré. 
Annorlunda inredning.  
Vacker dessert: chokladfondant och kokosglass. 

Toso var ett fräckt ställe får jag säga. Annorlunda inredning med stålkonstruktioner med historisk känsla och hög musik bjöd kvällen på. 
Eftersom jag har svårt för att äta väldigt sent på kvällen (svårt att ens hålla mig vaken) åt jag inte så mycket. Matkonceptet var smårätter som man delade och det passar ju bra då. Min favorit var friterad blomkål med tillbehör. Övriga åt massa icke-Maria-mat (typ råbiff) som de var väldigt nöjda med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0