Julklappar

Tänkte jag skulle visa några av mina fina julklappar jag fick.
Denna fina bricka fick jag av min vän Viktoria. Kommer göras sig utomordentligt på Smögen, speciellt med tanke på att Henrik köpte några elefantkompisar (grytlapp och grytvante) i precis samma färg. Tusen Tack för den fina brickan!
Denna fina plånbok fick jag av Henrik.
Jag fick en liten bricka med "Ernst"-citat. Denna fick jag av Secret Santa (Philip). Av honom fick jag också Stora Löparboken för kvinnor och två bilder på Henrik och Oscar som deras bröllopsfotograf tog i maj.
Det blev även en skön morgonrock, årskort på Nordens Ark och 4 temuggar. 

Tack för alla fina paket!!!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0