Röjarhelg

Planen i torsdags var att killarna skulle gå till dagis i fredags men eftersom Oscars feber blossade upp igen under natten så var det bara att hålla sig hemma. 

Adam fick gå själv på kalaset till bästisen igår men Oscar blev väldigt glad när han kom hem med både godispåse och heliumballong till storebror. 
Vattenkammad Adam mumsar pannkakor på kalaset. 
och hoppar på hoppboll. 

Tyvärr är Oscar fortfarande inte helt frisk så det blir att vara hemma idag också. Farmor och farfar skulle kommit och passat dem imorgon men nu har jag fått jätteont i halsen och även lite feber så även jag kommer hålla mig hemma imorgon. 

Eftersom vi fick tacka nej till kalas i Göteborg idag, har vi ägnat dagen åt lite röj. Jag har fotat en del kläder och lagt ut några av plaggen på Tradera. Fortsättning följer där. 

Några av annonserna i mitt flöde. 

Nu säger jag Godnatt från Adams rum. Han har redan intagit min säng så inatt får de två friska killarna dela säng medan jag frossar på Adams rum. 
Dags att släcka för idag.  

Kommentarer
Postat av: Mormor

Underbara söta Adam!💞

2016-02-13 @ 21:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0