Liiite shopping

Under sommaren har mail och Sms kommit dagligen om all rea som pågår överallt. Trots det har inte haft någon lust alls att "fynda". Jag har inte heller gått i affärer så i sommar har det verkligen blivit lite shoppat.

Dock, nu i veckan blev det två saker. Först ett par Sebagoskor som jag hittade på Nautiska magasinet på Smögenbryggan.

Dessa tror jag kommer bli en fin detalj till min annars så ofta marinblå klädsel.

H&M-katalogen kom innan vi åkte till Gotland. Slog då till på varsin tröja till grabbarna inför skol- och förskolestart, när H&M hade erbjudande samt fri frakt. Mkt bra!

Perfekta tröjor för skola och förskola.

Sista "reashoppingen" är en klänning från Ilse Jacobsen som jag beställde direkt på deras hemsida.

Kvällsbild på nya klänningen i gammalrosa, lite paisley och leopard. En fin blandning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0