Shopping

Idag har det varit ösregn och åska här i Barcelona. Vi gjorde en liten utflykt i regnet men ägnade eftermiddagen åt shopping. 
Tjejerna och alla kassar. 

Jag som inte skulle ha något hittade mest av alla. Men det var roligt och jag känner mig nöjd med min shopping. 

Röda stretchjeans och svart volangtopp från Zara. 

Marinblå tunn kofta med guldknappar. En sådan har jag letat efter. 
Marinblå och svart poncho från Massimo Dutti. 
Grå mjuk kavaj med marinblå detaljer från Zara. 
Beige kofta med svarta detaljer från Sfera. 

Jag köpte även ett grått och ett svart baslinne på Zara. 

Presenter till killarna blev det också. 

Sen höll jag för grupptrycket när tre av tjejerna köpt likadana väskor. Den lilla väskan ingick och det finns även långt axelband. Det är den vita som är min. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0