Polis polis

Idag har jag städat Mercan eftersom vi ska lämna in den för försäljning på Kvd imorgon. När jag var där ute på infarten kom en polisbil åkande förbi. Adam hade sett den genom fönstret och kom ut till mig i väntan på att den skulle köra tillbaka. När den sedan körde förbi satte de på blåljusen, stannade vid vårt hus och vi fick kolla in bilen. 

Granntjejerna kom dit i bara strumplästen och Henrik ringde hem Oscar och hans kompis som åkte inlines. Polisen visade alla grejer hon hade. Mycket fräckt!
Superspännande att kolla in polisbilen. 
Adam spexar med diskborsten (som jag förövrigt hade för att städa plastmattan i bagaget på mercan om någon undrar, haha!)

Så himla kul att poliserna stannade och pratade med barnen. De tyckte det var så häftigt. Vi föräldrar också för den delen. När de sedan körde iväg satte de även på sirenerna ett par sekunder. Såå uppskattat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0