Jägaren

Idag har Henrik skjutit en älgko uppe i Jämtland. Vet inte riktigt hur många älgar laget fällt hittills men lite kött blir det förhoppningsvis. Det är ju några dagar kvar på jakten men killarna och jag önskar att den var slut så Henrik kommer hem igen.
Vi längtar efter vår skäggiga jägare! 

Idag har jag hämtat ut en ny plattång på posten. Fick låna Malins tång när vi var i Barcelona och den kändes jättebra så medan hon lockade mitt hår beställde jag en likadan.

Här är lådan. Får nog packa upp och testa den imorgon. Den blev varm på bara 10 sekunder, grymt bra! Tack för lån och tips Malin! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul! Hoppas du blir nöjd med din också! 😘 /Malin

2015-09-19 @ 17:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0