Gastroskopi och Lill-Adam

Vilken tråkig titel på inlägg med en så läskig sak och en så fantastisk sak, men detta har dagen bland annat bestått av. I förrgår ringde de mig från Kungälvs sjukhus att de fått en avbokning så jag fick möjlighet att komma redan idag. Inget jag sett fram emot men trots allt väntat på eftersom jag haft magkatarrsymptom från och till över ett halvår nu. Laddad för att ta massa lugnande inför detta körde Henrik mig dit imorse. Väl där tog jag inget lugnande och hade ju då egentligen kunnat köra hem, men bussen funkar bra den också. Undersökningen var allt annat än fantastisk och det var väldigt skönt när den var över. Summa summarum, det var inte kul men det gick bra. Allt såg fint ut. 

Så till den roliga nyheten. Det har kommit en liten bebis i vårt goa bröllopsgäng och efter frågan hur vi kände om bebisen får samma namn som en av våra killar, blev vi givetvis glada. Det är ju den största namnkomplimangen man kan få. Idag fick vi veta att Adam fått en namne i vårt fina gäng. Vår lilla Adam har helt plötsligt blivit stor-Adam. Fast det är nog rätt, han börjar faktiskt bli en stor kille nu. 

Stort Grattis kära Catrin, Ola och storasyster Elsa till Er son, lillebror och familjemedlem. Välkommen till världen lilla Adam!

Idag har jag hämtat ut beställningen från Pomp de Lux-partyt i torsdags. Killarna fick varsitt set med tubhalsduk och mössa. Så här fin blev Oscar. 
Marinblå mössa och blågrå halsduk. 

Imorgon ska jag visa resultatet av dagens klädfärgningar. 

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0