Cykeltur

Idag har barnen haft studiedag på förskolan så mormor har varit här och passat dem. Jag har elcyklat till jobbet för första gången. Det gick fint och även om det tog 30 minuter så var det skönt att inte bli trött och svettig när jag kommer till jobbet. 

Idag har gympan dragit igång för killarna och de gillar det verkligen. Idag var det t.ex lek och balansövningar med ärtpåsar och sen hinderbana som vanligt sista halvtimmen. 

Under eftermiddagen och kvällen har jag målat på en segeldukstavla. Jag får visa den efter helgen då den ska överlämnas som present på lördag (tror jag det var). De som har beställt den har en själva hemma på väggen. Jättekul! 

Jag har även hunnit med att googla lampor idag. Jag hittar det jag söker ibland men på svenska sidor går jag helt bet. Så finns det någon av er läsare som vet var jag hittar denna typ av lampa?
Jag söker en stor, maffig lampfot. Någon som vet???

Oscar ville väldigt gärna ut och cykla så jag tog en joggingtur så han kunde cykla med. 
Fin kvällsrunda med bästa sällskapet. 

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hej! Sitter och söker precis samma och har hittat dessa två, ser att det är ett tag sedan du skrev ditt inlägg men OM du fortfarande är på jakt :-)

http://www.kristallkronan.com/lampfot--pokal-p-2463-c-304.aspx

http://longcoastliving.se/lampor/lampfot-pokal/

Svar: Tack snälla! Longcoastlivings hade jag sett men var slut vid tidpunkten. Får återuppta jakten :-) Tack!
Kram Maria
Maria Roderhult

2016-01-27 @ 22:06:26
URL: http://nouw.se/magdalena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0