Önskelista

När jag spanar runt bland inspirerande Instagramkonton och bloggar hittar jag givetvis massor av saker som jag hade kunnat tänka mig. 

Jag gillar verkligen Liljaljusstakarna i mässing men de har jag/vi lyckan att ha fått vid uppdelningen av inventarierna i gula huset. Spanade in dem redan för två somrar sedan och ser fram emot att gå på dem med putsmedlet. 

Eftersom vi inte kommer få plats med en Smeg-kyl, vad det verkar, så hoppas jag iaf vi kan få ha en fin ljusblå brödrost så småningom. 

Ljusblått och krom. Perfekt matchning med "nya" köket.
(Bild: skärmdump från Google/smeg.se)
Eget foto från Elgiganten. 


Var på en fest för ett tag sedan där födelsedagsbarnet fick en grön Paris-karaff eller Linnékaraff som den också verkar kallas. Jag har nu fastnat för den fast i ofärgat glas med guldhandtag. 

Visst är den läcker? 
(Bild:skärmdump från Newports hemsida.)

Imorgon kommer en ny leverans av stol från Smögen tror jag. Hoppas jag hinner få klar den innan helgen i så fall. Här kommer bilder igen på den första stolen som jag idag fick fotograferat i dagsljus. 
En hel del jobb men mycket nöjd med resultatet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0