Vårruset 2015

Vi var hemma vid 3.30 natten till igår så efter att killarna och jag tagit en lång sovmorgon åkte vi på eftermiddagen till Göteborg. Vi parkerade nedanför min gamla lägenhet på Jungmansgatan och tog spårvagnen till Henriks jobb. Jag tog mig sedan tillbaka till Linne och mötte upp mina löparkompisar och kollegor Lena, Julia och Evelina. 

Här är vi under uppvärmningen. 


Bara några meter framför oss hittade jag min kära vän Veronica. 

Resultatet. 

Jag är nöjd med löpturen. Det var riktigt tungt i sista långa uppförsbacken men trots att jag tvingades stanna och knyta skosnöret efter ca 3 km, var jag bara 1 sekund/km ifrån personbästa på distansen. 

Nummerlapp och efterlängtad medalj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0