Shoppingmorgon

Idag var det VIP-shopping för clubmedlemmar på H&M så min kollega var snäll och anmälde oss när jag befann mig på Rhodos. 

Hade inte tittat ut något innan så jag tog mig ett varv och hittade några klänningar som jag provade. Skickade mms från provrummet till Henrik, därav bilderna. 

Dessa blev det till slut:
Aldrig köpt något från H&Ms kollektion "Divided" förut men den högra är därifrån. Får prova lite här hemma och se om den känns för kort. 

Det blev även ett par stretchjeans och varsin keps till killarna. Kepsarna är blå med vita ankare. Då kan jag inte låta bli. 

Efter jobbet var det loppis och skönsång på Förskolans dag. 
Se så fint de satt upp!

Oscar köpte en burk med puttekulor och en Ninja Turtle och Adam köpte en stor blå bil och två små. 
Sen sjöng alla barnen så fint och vi fick köpa fika. Å vilket fikabord de dukat upp! Hembakta kakor i mängder som såg fantastiskt goda ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0