Trysil

Nu är vi hemma efter en härlig skidvecka i Trysil, helt utan internet. Inte så dumt att få en liten paus från Insta, Fejan, mail och bloggar. 
Men nu är jag ju åter i verkligheten och tänkte att jag får visa några bilder från veckan som gått. 

Oscar på transportsträckan mellan stugan och liftarna. 

Anna, Erik och jag tar en groupie på fjället. 

Varje förmiddag när vi lämnat Oscar och Filip på skidskolan fick vi lite tid att åka själva. Det var molnigt de flesta dagar men bra underlag så det blev några härliga åk. 

Adam gör sig redo för skidåkning. 

Denna dag låg dimman tjock i dalen men strålande sol på fjället. Tyvärr höll det inte i sig hela dagen. 

Oscar och jag högst upp på fjället. Man ser molnen/dimman nedanför. Vi tog en liten tur mot Fageråsen på andra sidan fjället. 

Adam åker skotersläde. 


Adam "Tigern" och Elin "Hunden" åker lift. Adam har fått medalj av Valle i ett slalomrace. 

Fika i solen. Underbart att vi hann njuta av lördagens fantastiska väder. 


Två små godingar åker "lift" mot liften. 


Oscar och tog en groupie i backen innan sista åket. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0