Trött men nöjd

Har ikväll kört mitt tredje pass på gymmet för i år. Lär inte klara hålla i varannandagsträning så länge, men är ändå väldigt nöjd med att ha klarat av drygt 1,5 mil på löpbandet (3x5 km). 
Min dröm är ju att komma över den där gränsen när löpning inte bara är en pina. Det sägs ju att man kan nå dit. Vi får väl se om jag lyckas. 

När vi var på XXL häromdagen köpte jag ett par löparvantar. Allt för att minimera mina anledningar och bortförklaringar att inte gå ut och jogga när vädret blir något varmare. 

Givetvis rosa. Snygga va? Matchar den reflexväst jag köpte på Ullared hoppas jag. :-)

Vill även visa mitt fina armband som stod för julens i-landsproblem. 
Jag fick nämligen det armband jag önskade mig, men i en annan färg. Jag önskade mig ett svart med guldduttar och fick ett tvåfärgat i svart med guld och metalliskt med silver. Jättefint såklart och efter mycket velande mellan byta-behålla-byta-behålla så åkte jag iaf till NK och kollade. Väl där hittade jag istället detta marinblå i mocka som direkt kändes så rätt och jag är väldigt nöjd och glad för mitt nya tuffa armband. 


Svårt att se färgen i kvällsljuset men hoppas det syns lite iaf. 




Kommentarer
Postat av: Camilla

Sprang förbi er senast i dag =). Vädret är perfekt, inte för kallt och väldigt friskt =) Hör av mig om du är sugen på en runda! Tar gärna sällskap =)

Svar: Härligt! Kanske kan få till en tur till helgen då.
Maria Roderhult

2015-01-08 @ 21:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0