Nyårsgranen

Redan på annandagen bytte ju vår julgran skepnad från att ha varit klädd i rött och guld till att bli nyårssprakande i färgerna vitt, guld och silver. Jag köpte några enstaka vita kulor förra året bara för att ljusa upp granen lite men i år fick de vänta till efter jul. Och av någon anledning har jag i år ändå lyckats få helt fantastiskt vackra gnistrande nyårskulor i granen. Tack Viktoria, min goa vän som överraskade med så fin julklapp. Tack Annika för det fina priset jag fick på jobbet. Tack Caroline som tog med Annika och mig till Kärrstegens herrgård i Ljungskile där jag hittade några fina kulor. Tack älskade Henrik för de fina glasflingorna jag fick i julklapp.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0