Mysfiltar och vattenflaskor

I fredags hade Henrik möjlighet att hämta killarna på dagis så jag passade på att svänga in på Stenungstorg en snabbis på väg hem från jobbet. Gick bland annat in på Nille och hittade vattenflaskor som jag tänkte kunde bli en bra liten fredagspresent till barnen. De går ju på gympa och tennis så vattenflaskor behövs och när jag nu hittade en grön (till Oscar) och en blå (till Adam) så fick det bli bra. På väg till kassan låg där väldigt mysiga filtar med stjärnor för endast 50kr så de fick faktiskt varsin filt också. De har ju stjärnor på sina rum så jag såg matchningen framför mig. Både Oscar och Adam blev jätteglada och satt med både flaskor och filtar framför TV:n och myste.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0