Löparjacka

I lördags var det Alla Hjärtans dag och jag fick en fin löparjacka/träningsjacka av Henrik i present. Givetvis var den rosa. Så i söndags förmiddag fick det blir en premiärtur utomhus. Jag hade för första gången sällskap av Oscar som höll bra takt på sin nya cykel. Vi kommer definitivt ta fler rundor tillsammans för det hade varit så häftigt att någon gång uppleva den där gränsen som folk pratar om, när löpningen inte bara är en pina. Jag tror jag så sakta börjar närma mig, men jag vet inte. Tills dess får jag försöka göra löpningen så rolig jag kan, mao ha fina träningskläder osv.
 
Inkommen från första lilla 3,3 kilometersrundan runt berget. Dessutom hyffsat matchat med mina relativt nya löparvantar. I like!

Det var lite kallt i söndags så det fick bli dubbla underställ under jackan, skidstrumpor och dubbla träningsbyxor.
I veckan har jag även köpt en rosa (såklart) träningsmössa från Kari Traa. Den matchar inte helt perfekt men jag får försöka leva med det.
 
Bilden lånad från Sportamore.se, där jag också beställde den ifrån.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0