Holly-shopping

Idag har min Holly & Whyte-garderob utökats med ytterligare ett plagg. Det blev en "vanlig" sweatshirt men med lite guldpiff. 

Är ju lite inne på myskläder nu. Är det vädret tro? 

Jag kommer antagligen slå till även på de matchande mysbyxorna men måste nog testa först. Sprang nämligen på dessa kläder på väg ut från Lindex när jag varit inne och letat efter en kjol. 
Henrik fick köpa tröjan för mig i Gbg eftersom jag inte orkade gå in och ställa mig i kön. 

Förrförra helgen när vi var i Göteborg med grannarna köpte jag denna blå klänning som jag redan använt två ggr. 
Förra veckan blev det även den vintriga koftan. Båda från Holly & Whyte/ Lindex. 
"Hösäcksmodell". 

Kjolen jag var på jakt efter idag har egentligen mamma redan köpt så det var mer för att prova storlek och ev kunna ta del av dagens rabatt som jag försökte få tag på den. Den fanns bara i medium så förhoppningsvis blir den mamma köpt bra iaf. 


Här syns både kjol och kofta. 

Nu är vi på Smögen och imorgon drar helgens renoveringsarbete igång. 
Vi ska kakla helt klart i köket. Fattas ju tre plattor pga att jag gjorde avslutningslisten för kort men nu är ny inköpt och jag kan färdigställa. 
Sen ska skåpsidorna målas, lite sprickor ska spacklas (uppkom vid diskbänksbytet, alltså inget större) och till slut kan vi foga på söndag. 

Däremellan blir det förhoppningsvis lite julstäd, kolla in badrumsbygget, kakletsom kommit mm mm. 

Kram och Godnatt från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0