Ullared

Vilken helg vi har haft. Massa kul har hänt, men jag tänker börja med dagens event. Min kära granne och jag drog på vår numera traditionsenliga resa till Ullared och ett dagslångt besök på Gekås. 
Strax efter åtta ankom vi Ullared och har nog aldrig parkerat så nära som idag. 

Vi började på leksaksavdelningen där bl.a. två stora julklappar till killarna inhandlades. 

Sen var det shopping, fika, shopping, lunch och shopping igen. En härlig dag med knökfull kundvagn (dock en del skickebud, så allt är inte mitt :-) ). 
Före kassan. 
Efter kassan. 

Har inte haft ork att fotografera allt jag köpte men här kommer litegrann. 
Oscar fick två pyjamasar. 
Han fick även ett nytt skidställ, Pierre Robert underställ, handskar och lager-2-ställ i fleece. 
Köpte massa förbrukningsartiklar. 
Och lite annat nödvändigt som Dra-på-lakan, trosor, strumpor, kalsonger, verktyg och Brandfiltar i piffiga fodral.

Jag köpte även en hel del andra leksaker och presenter och ytterligare lite barnkläder. 
Idag blev det joggerjeans i jättesnygg blå färg och Alfons farfarströjor i skön kvalitet. 

Nu är jag extremt trött så jag säger godnatt och berättar mer om helgen senare.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0