Kvällssol

Idag var det dags för Oscars andra fotbollsträning (lek och boll) för hösten och det var varmt och härligt att vara ute. Tyvärr vann jag inte dagens pris som bästa förälder när jag glömde vattenflaskorna hemma men som tur var fanns där snälla kompisar som delade med sig. 

Efter träningen cyklade vi ner till stranden. Adam ville inte bada men Oscar och jag tog oss varsitt dopp. 
När vi skulle gå tog jag denna bild. 
Vi bor väldigt härligt ändå. Jättemysigt när man träffar halva Getskär vid kvällsdoppet. 

Oscar hittade sin kompis där och de kastade sten vid strandkanten. Då hittade vi även en krabba som Oscar var oerhört stolt att han vågade hålla. 
Sötnosen håller en krabba! Att den var minimal spelar mindre roll. Är man glad och stolt så är man. 

Annars har jag ägnat kvällen åt att ladda ner bilderna vi tog på bröllopsdagen. Ska försöka blogga från datorn nästa gång så jag kan visa några. 
Denna lade jag på Instagram tidigare ikväll. 
Min prins och jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0