En mil!

Jobbat som vanligt idag. Oscar hängde med en kompis hem efter dagis och Adam följde med hem. När Henrik kom hem cyklade vi hela familjen för att hämta Oscar och på vägen hem gick en igelkott över vägen. Den var jättestor och tyvärr hann jag inte ta någon bild på vägen men här är iaf en bild på massor av piggar. 
Pigge i gräset. 

Sedan gav jag mig av på en löprunda som kändes förvånansvärt bra så jag utökade rundan lite och lyckades ta mig en hel mil! 
Runkeeper håller koll på mig. 

Det var tredje gången i mitt liv som jag sprang en mil. Senaste gången var för fem år sedan när jag sprang Midnattsloppet. 
Genomsvettig men sjukt nöjd. 

Tyvärr har jag idag, precis som för fem år sedan, drabbats av löparmage strax efter målgång så det blir inga fler rundor på 10 km förrän min mage är bättre tränad. Får nog återgå till 5-6 km och trappa upp för att spendera ett par timmar på toa efter löprundan har jag varken ork eller tid för. Slut på skitsnacket. 

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0