Drömmar

För lite drygt två år sedan, efter vi lånat "Gula huset på Smögen" för första gången, började vi drömma på riktigt om att en dag köpa huset. I fredags slog våra drömmar in och sommarpärlan de senaste tre somrarna, är vår. 
Gula huset på Smögen. 

Vi är så himla glada och tacksamma att vi fått den här chansen att ta över huset. Sakta men säkert ser vi fram emot att forma det till vårt. Till en början handlar det främst om att möblera huset, byta lite gardiner osv. Idag har vi exempelvis köpt en jättefin soffa via Facebookloppis. 
En grå Howardsoffa, nästan som ny, köpte vi av en supertrevlig familj i Stenungsund som t.o.m hjälpte oss köra hem den. Fantastiskt bra! 

Häromdagen köpte vi ett soffbord på samma sätt. 
Detta köpte Henrik i Ytterby. 

På lördag ska vi besöka huset för första gången sedan det blev vårt. Det ser vi fram emot! 

Vi kommer fortsätta hyra ut huset när vi inte är där så ha det i åtanke om ni hör någon som vill hyra hus på kusten. 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Grattis till huset! Till våren får du komma i och handla gardiner m.m av mig.

Kommer gärna ut till sommaren igen och hälsar på.. kram

Svar: Tusen Tack Jennie!!! Det klart jag gör och du är så välkommen! Kram
Maria Roderhult

2015-09-01 @ 09:20:08
Postat av: Maria

Vad kul! Grattis! Min plan är att köpa "mitt" gula hus inom de närmaste åren.

Svar: Tack Maria! Så ditt hus är också gult? Vad kul! Det är något speciellt ändå :-)
Maria Roderhult

2015-09-01 @ 17:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0