Vår dag på Smögen

Med en viss trötthet efter gårdagens årsstämma för BSB försäkringar, började vi dagen med att åka till Tumlaren på Väjern och badade. Killarna hade jätteroligt och vi är säkra på att det kommer bli mycket bad när det bär av till Rhodos. 

Efter badet tog Ulla och jag en shoppingtur i Kungshamn och precis när vi kom hem satt en räv mitt på gatan. Dick gav den korv så vi fick en häftig stund med räven som stannade en bra stund. 


Här på nedersta bilden står jag ca 5 meter ifrån den. 

Oscar, Adam och jag åkte till "gammor" i Kungshamn under eftermiddagen och jag kunde inte låta bli att fotografera dem när de kramades när vi kom. 

Jag är säker på att dessa ögonblick värmer hennes 89,5-åriga hjärta. 

Hemma från gammor blev det ännu ett bad för grabbarna, men denna gång i farmor och farfars pool på altanen. 


Nöjda killar i 38-gradig värme. 

Ikväll har vi ätit en smarrig middag med stekt torsk/rödtunga, sparris, bacon mm. Till dessert blev det blåbärspaj ur en LCHF-bok som Ulla vann i julklappsspelet. Passar ju bra när jag försöker minska på kolhydraterna. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0