Bus och skidglasögon

Ska hoppa in i duschen efter mitt femte gympass. Onsdag och söndag är nu stående träningsdagar och det tackar jag Anna Collby för som drar med mig och peppar. 

I lördags besökte hela familjen Lekstaden i Kungälv. Killarna sprang runt och lekte en bra stund. De hade jättekul och blev rejält svettiga. 
Sitta still för fotografering? Nja, knappast. 

Idag har jag spontanshoppat ett par skidglasögon. Mailade till Henrik att jag önskade mig ett par i julklapp men han hade tydligen andra planer så när jag hittade dessa coolingar till jättebra pris, så slog jag till. Helt emot allt jag skrev igår om prisjakter. Men jag tror å andra sidan inte jag kommer hitta billigare. Bäst att inte leta. 
Tror de kommer bli läckra med min svarta skidjacka med cerise dragkedja. 
Hoppas det iaf. Vi får se om ett par veckor när de dyker upp. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0