Avig Maria

I lördags var vi i bröllopsgänget på Mia Skäringers krogshow Avig Maria på Kajskjul 8 i Göteborg.



Vilken galen, fantastisk och rolig kvinna hon är. Men främst är hon riktigt klok skulle jag säga. Hon har så många tänkvärda kommentarer som läggs fram på klockrena humoristiska sätt. För att inte tala om kroppsspråket: 

Första ombytet görs ute på scen :-)

Dessutom sjunger hon fantastiskt bra! 

Kvällen till ära passade jag på att locka håret med min plattång och lyckades äntligen få till det. Det var nog för att jag hade gott om tid för en gångs skull. 

Massa lockar. 

Redo för kvällen. 
Två av mina ursnygga vänner; Aleksandra och Catrin. ❤️❤️



Kommentarer
Postat av: Aleksandra

Underbara, vilken kvällningen hade! ❤️

2014-11-21 @ 21:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0