Shoppingdag, koppor och SOL!

Ännu en underbar dag i solen. Fortsatt greja i trädgården och har nu en egen liten påskefyr i trädgården med avklippta grenar från alla våra träd och buskar. 

Adam har fått sina tre första vattenkoppor antar vi. En på skuldran, en på näsan och en bakom örat. Det är idag exakt två veckor sedan Oscar insjuknade och Adam har ju aldrig några plitor annars så nu håller vi tummarna att Adams omgång blir lika smidig som Oscars. 

Henrik och Oscar åkte iväg på kalas till farbror Philip som fyllt 30 år i veckan. Stort Grattis!!!
Innan de åkte tog jag en kort tur till torget och utnyttjade Lindexrabatten som gick ut idag. Har länge velat ha "boyfriend"-byxor men efter flera provningar av diverse olika märken (däribland de snygga Please-jeansen) så känns det inte riktigt jag. Idag sprang jag dock på ett mellanting. Ankelkorta byxor med flera sömmar över benen och alldeles tillräckligt rockiga för att jag ska känna mig bekväm. Matchar dessutom min nya topp. 

30 % fick jag på byxorna och 20% på alla barnkläder så killarna fick några bra lektröjor. 



Min rabattshopping fortsatte sedan på nätet. Cdon.se har haft ett bra erbjudande ett tag nu med köp skor för 1000 kr och få 500 kr i rabatt. Tänkte köpa Crocs till killarna men allt har varit slut i deras storlekar. Idag fanns helt plötsligt några enstaka igen så då blev det sandaler till mig och Crocs till killarna i de enda pojkfärgerna som fanns. 



Marinblå sandaler från Rieker till mig,
FlygplanCrocs till Oscar och vanliga blå Crocs till Adam. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0