Grundsund och shopping

Idag har småkillarna och jag åkt till Grundsund. Mellanlandade på Fritidsforum och Ikea och inte helt förvånande var det regn och moln i Uddevalla medan solen skiner här i Grundsund. 

Mamma och vi tog en tur till Lottas lada i Evensås där jag fyndade ett regnställ till Adam för 99kr/del. Tror det är Didriksons provkollektioner de säljer ut där så det mesta till barn är stl 90. Hittade dock en lös regnjacka i stl 100 men matchande regnbyxor fick bli stl 90. Inte min drömfärg men lite småtufft ändå. 


Adam mannekängar i sina nya regnkläder från Didriksons. 

Även jag har shoppat lite. Det gjordes via mamma som handlade ett par skor för mig på Torp i måndags. 

Glittriga marinblå sandaler från Scorett  var kärlek vid första ögonkastet. Tack Linda för att jag fick härma dig! Och Tack mamma för hjälpen!

Nu hänger vi i solen på altanen. Killarna "målar" uterumstrappan, spelar fotboll och dricker saft. En härlig semesterdag helt enkelt. 

En tur med springcykeln har det också blivit förstås. Det går hur bra som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0