Smögen och IFK-tårta

Nu har två veckor av min semester passerat och Henriks har precis börjat. Vi har idag dragit norrut till Henriks farfars hus på Smögen, vilket vi även lånade förra året. Nu håller jag tummarna för strålande sol de 2,5 veckorna vi har semester tillsammans. Jag håller även tummarna för Henrik som ska försöka försvara sin KM-titel på Sotenäs GK i helgen. 

Innan vi åkte uppåt idag, färdigställde jag en tårta för grannen Ville som fyllt 5 år. 

En IFK Göteborg-tröja. 

Har även shoppat lite nytt som jag tänkte visa upp inom kort. 



Kommentarer
Postat av: Maria

Fin tårta, du kanske kan bli officiell tårtleverantör till IFK? Trevlig semester!

Svar: Tack! Ja, det kanske hade varit något 😊
Maria Roderhult

2014-07-05 @ 08:31:50
Postat av: Sandra

Hej!! Gör du tårtor på beställning? Tyckte denna var så fin? Annars undrar jag hur du har gjort denna fantastiska tårta? Är det marsipan?

2020-01-10 @ 15:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0