För sent...

Sitter nu och grämer mig för att jag inte köpte ett par vita Pleasejeans igår på halva priset. Idag är de givetvis slut. Å varför köpte jag dem inte igår? För jag köpte ett par vanliga ljusblå och tänkte att jag kan inte med att köpa två. Så dumt! Det var ju vita byxor jag egentligen behövde. Suck!

Förutom detta har vi haft en fantastisk dag. Det är sådana här dagar man lever för och orkar ta sig igenom vintern med i tanken. Vi började med en gemensam morgonpromenad med killarna i vagnarna. Sedan åkte vi ut på premiärturen med svärföräldrarnas båt och hade det gott på Pengeskär. 


Var ju tvungen att leka Jesus-staty för det var så härligt att vara på holmarna i strålande sol. 

Vår lilla cooling som övervakade badet som värsta secret service. Själv doppade han bara tårna en gång. "Tallt!"
Oscar tar igen sig under en handduk efter att ha blött ner även sina vanliga kläder. 

Tyvärr var inte badstegen ditsatt på Pengeskär och den vanliga lilla barnstranden var helt igenvuxen med tång så det blev inget dopp för Henrik och mig där. Men väl hemma vid gula huset gick vi bort till Flöjten och badade. Det var riktigt härligt och vi fick även med Oscar ut på det djupa där han fick testa sin flytväst för första gången. Tror det kan vara bra att han vet hur det känns att bada med den. 

Hörs imorgon!




Kommentarer
Postat av: Fotografen

Så typiskt med byxorna!

Ni ser ut att ha det superhärligt!

2014-07-09 @ 23:09:33
URL: http://jarlholt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0