Bilder från London

Idag har det varit otroligt varmt och som tur är har det blåst en del. Vi promenerade till Sandö på förmiddagen. Henrik och jag tog varsin joggingtur längst ut på Sandö vilket är ca 3,2 km. Inte långt, men det var tungt i värmen ändå. 

Insåg nu att vi inte tagit ett enda kort idag. Det hör inte till vanligheterna. Jag bloggar dock från Henriks telefon nu eftersom mitt telefonminne är fullt, liksom vår dator. 

Tänkte därför att jag ska visa lite bilder från London, där vi besökte familjen Månsson. Tror inte jag gjort det ännu. Där var vi för en knapp månad sedan. 

Spännande att åka flygplan. 
En famfie från London Eye med Big Ben i bakgrunden. 
Utanför 10 Downing Street
Trafalgar Square. 
Shoppingkassar på Regent Street. 
Oscar lade en peng som han hittat till en "staty" som då vaknade till liv :-)
Brandsläckning på Legoland i Windsor. 
Adam i åkattraktion. 
Bus på lekplatsen. 
På andra sidan Themsen låg Craven Cottage, Fullhams hemmaarena. 

Tack fam Månsson för en härlig helg!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0