Mama-krokar och magsjuka

I fredags fick vi hämta Adam på dagis sedan han kräkts vid mellanmålet. Sen höll han sig bra under hela lördagen men natten till söndag var det dags igen. Sedan dess har han hämtat sig bra tack och lov. Igår, måndag, åkte istället jag på det och blev helt däckad fram på eftermiddagen. Så trots att jag vabbade för Adam fick Henrik komma hem vid 15-tiden när orken var slut. 

Idag är det något bättre så tog mig kraft att hämta borrmakinen i tvättstugan och borra fyra hål i killarnas byråer. Där monterade jag Mama-krokarna, som inte funkade i hallen, med de nya skruvar och muttrar som jag investerade 1kr i på Bauhaus i söndags. 
Blev grymt bra och nu slipper killarnas morgonrockar och badkappor ligga och drälla här och var.  Mycket nöjd!

Sen sov vi middag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0