Såååå besviken

För några veckor sedan beställde jag denna väska från Campadre. 


Det var meningen jag skulle få den i födelsedagspresent. Hela förra veckan gick jag och och väntade på en avi att den kommit. Idag fick jag detta. 
Jag förstår att saker som detta kan hända, men känner mig ändå grymt besviken. Så som jag kämpade för att få tag på den, beställde fel färg, rätt färg tog slut, rätt färg kom in igen, beställde rätt, avbokade fel, beslutsångest maximum, puh! Å så blir det så här. Jättetråkigt!

Igår lovade jag Oscar att baka "de där rosa kakorna". När jag var på Maxi igår köpte jag nämligen ett paket halvfabrikatsmacarons. 
Såg att "Starwoman" bakat och blev lite sugen att testa. Är inte mycket för halvfabrikat, men vet ju vilken rymdforskning som krävs för att få till dessa små bakverk och den energin finns inte just nu. 
Hur som haver, så blev macaronsen både fina och goda. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0