Gräsänka

Efter dagishämtningen idag åkte killarna och jag och hämtade ut Pomp de Lux-kläderna som jag beställde häromdagen. Oscar blev glad för sina kläder. 



Hans favoritfärg är rött så jag tänkte att han skulle uppskatta den. Han fick även ett par blå byxor och när han tog av dem, för att ta på pyjamas, frågade han om han fick ha dem på dagis imorgon för de var så mjuka och sköna. Senaste sko- och klädinköpen till Oscar har verkligen varit lyckosamma. Så här somnade Oscar igår:


Adams kläder blev också bra även om han ser lite rund ut med instoppad piké. Han har en tröja under :-)
Jeansen var väldigt mjuka och goa och snygga med stjärnor på knäna. Det är mudd i midjan och vid fötterna så de känns väldigt lekvänliga. 

Själv fick jag ett jättefint linne av Anna,  Mattias och Alice i lördags. Tusen Tack! Som alltid vet Anna vad jag gillar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0