Dator och julkort

Idag har jag fått hämta ut två paket på Tempo. Alltid lika roligt att få hem paketen när man beställer på nätet. Det största paketet idag innehöll min nya dator. En helt vanlig laptop, inga konstigheter. Den gamla går knappt att få liv i längre och det är så tråkigt att inte kunna lägga över kamerabilder. Men nu så, nu blir här förhoppningsvis lite fler bilder än mobilbilder som det varit här senaste året. 

I väntan på "konfigurationen" eller vad det heter. 

Det andra jag hämtade ut på posten var årets julkort. De tänker jag inte visa än men kan varmt rekommendera optimalprint.se. Korten var fina, snabb leverans och kuvert med tejpremsa(!). Underbart att slippa slicka kuvert! De skickade dessutom med 10 kuvert extra. De har 50% på julkort och väggkalendrar tom lördag med koden JUL50. 

Förra årets julkort som jag sparar och skriver årets kort efter. Sen blir det ju alltid några till ändå. 

Blev värsta reklaminlägget men strunt samma. Är man nöjd så är man. 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för ett väldigt bra reklamtips, hann göra en beställning jag med. Kramar Hanna

2014-12-07 @ 23:26:06
URL: http://hannamalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0