Gräsänka och löpträning

Först får jag visa Adams nya säng när den nu står på plats. 


Visst blev den lite söt ändå? Har kvar spjälsängens täcke men får se om det behöver bytas ut så småningom. Än så länge är det långt tillräckligt. Dessutom har vi flera fina påslakan till det täcket. Det har vi inte till vanliga. 

Idag är jag gräsänka. Barnen är i Grundsund och Henrik i Stockholm. Imorgon kommer H hem och på söndag kommer pluttarna eftersom vi ska på cykelfest imorgon. Det ska bli kul!

Efter jobbet idag drog min nya sommarkollega och granne med mig ut på lite träning. Har planerat att följa ett träningsprogram men jag ligger lite efter i Matplatsens och Röhnisch running school pga förkylningen förra veckan så idag drog vi igång och hoppade direkt på pass 3. Det gällde att ta en powerwalk till uppvärmning och sedan backträning i 20 minuter. Så Julia och jag sprang upp och ner för backen till Valeberget ett antal gånger och avslutade med pw hem. 
Tack för draghjälpen Julia!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0