Helg i Grundsund

 
Redan igår var det (tyvärr får jag säga) dags att bege sig till Grundsund för att ta farväl av min älskade gammelfaster Gunnel! Det var en fin begravning i Grundsunds kyrka och jag gjorde själv den "krans" som var från Anders, mig och våra familjer. 
 
 
 
Igår kväll blev det ett besök i Göteborg när vi gick på I ❤️ Musicals i Scandinvium. Det var en show med Peter Jöback och några av hans Broadway-kollegor. Så sjukt bra röster de har! De var verkligen jättebra men hade önskat fler kända låtar. 
 
Idag bar det hem till Grundsund igen där grabbarna Bus var. Adam och jag gick ut en stund när Oscar ville se på barnprogram. (Därav bara Adam på bilderna nedan). Oscar tog senare en cykeltur och då gäller det att hinna med!
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0