Fredagsmys

Vilket härligt väder det blev ikväll, riktig semesterkänsla! Det är dock en vecka kvar innan det blir semester men det känns väldigt skönt att få njuta av två dagar ledigt.

Sitter nu på altanen och ätit grillad kyckling med pestopasta och pinjenötter. Blev lite inspirerad av den goda mat som mina Bt-vänner och jag bjöds på hemma hos Catrin. Mums!
Och killarna avslutade med varsin glass. Ännu mer mums!

Idag har vi bytt vindruta på Audin. En stor del av semesterkassan rök men wow, vilken skillnad. Nästan så man ser fram emot att köra med solen i ögonen.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Maria!
Fin blogg du har! Jag gjorde "er" rabarber chutney idag. Kanongod!! Jag undrar om jag får dela med mig av ditt recept på min blogg och länka till din sida?? (Jag är kompis med era grannar Sofia & Jörgen).. Vi träffades bl. a hos Sofia på Nationaldagen o Pomp de lux partyt :-) Kram från Carro

2013-06-29 @ 12:30:12
URL: http://carolinemittilivet.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0